Followers

Sunday, May 1, 2011

berakhir sudah sem ku ;)



AKHIRNYA , selesai sudah paper ku untuk sem 2 nie . aku harap sangat kali nie tak ada yang repeat melainkan HBU . subject kawat kaki . memang aku repeat subject nie tuk sem depan buat kali ke-3 . if aku tak selesaikan jugak sem depan , aku kene DISMISS . so , sia2kan aku belajar . so conclusion is , aku kene jugak KAWAT kaki sem depan ! argh ! BENCI KAWAT ! sebab aku KAKI KUDA . hahaha ~~

aku tak ade kelebihan nak berkawat , nak buat cam mane kan . haa . terpaksa gak lah berkawat if terpaksa demi masa depan yang CEMERLANG . huhu ~~

sekarang dah cuti sem . dua minggu dengar2 nye . tp 25 mei nie baru daftar balik tuk sem 3 nie . haiyaa . banyak malas , haha ~~ hurm . ape ye nak buat cuti sem kali nie . tak tahu la kan . kejap sangat cuti nya . haiya ... tak pe la . nnt if de program menarik , aku story keyh ! haha , bubye ....

No comments: