Followers

Sunday, October 9, 2011

im BACK !!!




sudah berabuk blog aku ni .
setelah 1 sem aku tak update nothing .
aku kembali selepas selesai sem-3 ku .
yeah !!! im back YUYU CUPINK !!

banyak yang telah jadi sepanjang aku ta update blog nie .
mana aku nak start cite ye ???
kite pendek kan cerita je lah k .

aku sekarang duduk RUMAH SEWE !!!!!
seronok pulak ye ..... HAHAHAHA !
sebab aku tak perlu naik bus ulang alik dan lambat g class LAGIK!!!!
kepada rakan2 yg suke panggil aku muka lewat ,
aku tak akan LEWAT lagi pergi ke class utk sem hadapan.......!!

yang kedua , aku nye housemate sume sangat2 gile-gile.
aku sudah menyayangi mereke.
sampai rasa bagaikan tiada masalah bila duduk dengan mereke.
THX GUYS . LOVE U ALL !!!


nielah mereke yang menyeriakan hidup ku....
thx guys .

No comments: