Followers

Sunday, April 24, 2011

selesai sudah satu paper ;))


alhamdulillah . selesai gak paper CTU101 aku . aku doa sangat2 kali nie aku tak REPEAT lagi . aku dah sehabis daya untuk paper ni . semua buku aku tak usik untuk study subject nie . hurm . YA ALLAH . permudahkanlah orang yang menanda kertas aku nanti . aku tak mintak lebih . aku tak mintak untuk dapat A , yang penting aku lulus dan tak REPEAT . tu je aku mintak . hurm .

aku dapat bawa balik soalan yang aku jawap tadi . dan aku dah semak kat rumah merujuk buku teks . alhamdulillah . MAJORITI betul . just bahagian asei jek aku tak tahu nak cakap ape . aku berserah jelah . doakan aku ye guys . hope sangat-sangat , semua bukan sebab aku . tapi aku tak nak mama aku kecewe lagi . hurm . tapi aku bersyukur selesai sudah satu paper . esok BEL260 pula . doakan ye . ok . bubye . nak study ;))

No comments: