Followers

Sunday, January 2, 2011

hari pertama untuk sem 2 .

alahai . hari pertama dan class yang pertama aku dah lewat untuk sem baru ni . nasib baik la lect tak cakap pape . yang tak best tu , baru sampai dalam 15 minit , kelas abis . nak tunggu class yang lain , pukul 2 . tak kan nak duduk situ sampai 2 jam 30 minit . huhu . bosan nye dalam class tu . aku nampak WAN , AINUL , DIN jek yang sama class dgn aku . yang lain aku tak nampak sebab aku duduk depan skit . yang belakang aku tak  perasan . hurm . WIWI tak ade . sedih . dulu aku selalu dgn dye. hum . ok la , aku nak ciap2 . nak cari tudung , lepas nie class CTU (AGAMA ) . huhu , yang tak best nye ctu nie , aku sorang je repet subjek nie . tak ade geng . huhu . nak tahu sebab pe aku kene repet subjek nie sbb aku selalu tak dtg . so , aku nak baiki silap aku , tak sangup dah nk repet lagi . huhu

No comments: