Followers

Monday, January 3, 2011

2010 . status ku . bye all memory . move to 2011 .

MY STATUS 2010
31.12.2010: buang member2 yg de dlm fb yang hanye memenuhkan mmber tp xberhubung sebagai member, so hari tu buang 20 dulu . huhu.
30.12.2010:aku bwt status nie sbb aku marah sgt kat sorg gurl nie , dye add aku then aku aprove la kan . bila aku anta thx pe sume , tak layan beb ! motif sekadar nak tunjuk ko hot , sila balah . sebab dye la aku nk buang mmbr yg xptot de dlm fb aku
27.12.2010:aku teringat seseorg . HEHE . malulah . dan aku remove 65 friends aku yg aky tak kenal . HUHU
26.12.2010: MALAYSIA menang dgn indonisa . dan hari aku kene period . sakit gle senggut . HUHU
17.12.2010:time nie aku makan banyak kot .lapa je keje , dua hari tidur tak sedar diri . HAHA ,
13 UNTIL 9.12.2010:hidup aku hanya tidur sebab tiap malam overnite , so ,mmg bile dpt tidur , boleyh bantai bape lama pun tak ape , jnj puas tidur . HAHA
7.12.2010:aku tujukan status nie kat LYA sebab aku nak dye sedar yang die umpama bodhkan diri dye . n wt org len meluat , and now dye dah sedar , so , hope 2011 , no more ok . sory yeh
6.12.2010: aku kuar ngn akk aku . jmpe AYOM sekali , dye dtg KL jap . dye bg MONKEY . hehe . thx ;)
2.12.2010:aku time nie nk kerje kat tmpt hotel mak aku , satu ary je beb aku keje . then menangis nak balik . HAHA . tahun nie aku TAK NAK CENGENG ! EVEN PENAT KE SAKIT KE , KUTERUSKAN JUGA PEKERJAAN KU . hehe .
29.11.2010: enth la , aku tak igt sape yang aku rindu time nie ,. HAHA . boleyh lak cm tu kan . HEHE
28.11.2010:TIME nie tetibe aku rindukan abah , dah lama sejak di tanam kan , aku tak jenguk pun abah . abah . hum ,
no komen sebab sume cam nak tidur jek kan .
25.11.2010: aku bengang dgn NAPY sebab nak marah2 aku . bengang gler kot time nie .
24.11.2010:time nie berlaku satu salah faham antara aku dgn JULIA , dia lebih cayakan orang len . dan dye ckp dye knl aku lame tp sebenarnye dye xknl aku , kalo knl , dye xkan caye ckp org len . tpi xpe , asalkan dye bahagia ,aku dh cukup gembire . aku tetap SAYANG dan RINDUKAN dye . akk .
22.11.2010: time nie pasal NAPY , aku dh malas nak gngu hidup dye . tu je .
21.11.2010: aku off hp selama seminggu , org yg ckp syg aku , nak aku tak ade pun cri aku . yg cri aku org yg xberckp manis dgn ku , sbb tu la aku ckp n wt status cm tu .
15.11.2010:aku pergi KELANTAN . huhu
14.11.2010:perasaan bercampur aduk , ade hpy , ade sedih , ade bosan 
time nie aku memang sedih dengan salah faham antara aku dengan JULIA .
aku bz gle time nie , sebok dgn exam , ngn bday mama ku ,dan sgt mara pada NAPY .
sume nie minggu peperiksaan , so , xbyk cite menarik pun .


p/s : penat lak nak terangkan satu2. so , korang bace sendri la . kalo nak tahu ape2 mengenai status aku nie , just tinggalkan komen anda . ok . aku akna bls nnt n e=terangkan yg mane korg xphm . ok . aku maou tido . tu yg mls tu . hehe .

No comments: