Followers

Sunday, January 2, 2011

happy new year ;)

HAPPY NEW YEAR ;)





sudah masuk tahun baru , 2011 . HUHU . ape azam aku yeh tahun nie ? aku nak naik kan pointer aku . HAHA . baik gler kan . pikir pasal blaja . sebb aku nk keje elok n kaya . HAHA.sbb aku tak nak susahkan sape2 .HUHU . so , kepada sume aku ingin ucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011 . bagi tahun lalu , walopun pahit or manis , kita kenang sebagai kenangan yang terindah . ok ? HUHU



Sebenarnya aku nak cite smbutan new yeat aku . HAHA . tahun nie sekali lagi aku sambut dalam kereta . nak tahu sebab ape ? mesti korang leh agak . sebab jalan jem . tapi yang menyeksekan jalan jem mase nak nek GENTING . ape lagi , bau tayar la , enjin la , dah tak bahu udara nyaman dah . HAHA . yang sangat aku tak suka adalah kami beramai-ramai mendaki menaiki ke ats untuk smpai ke dalam genting tu . sangat KEBAS KAKI ,KEBAS TELINGA , dan KEBAS segalanya . SUMPAH , kalau lepas ni nak smbut new year kat sana . kene pergi awal2 . aduh . HAHA . tak apa lah , tu sume leyh jdi kenangan dan pembuka tahun baru , kan . HUHU . 

ubi , capek , ejat , sis
kami suke bear ;p
sengal kan . Haha
lawa x baju aku . haha
twins ;p
bajet  SUPERMAN . haha
superhero menyelamatkan mangsa nye . HAHA



KELUARGA BAHAGIA 


 P/S: pic kami di sna setelah penat mendaki dan nak tahu ape yg terbest ? HUJAN beb . sejuk siot . HAHA.


tammat











No comments: