Followers

Monday, December 27, 2010

gila SEX ? Apekah sex ?

SEX !



biasa kalau budak kecil tanya ibu mereke apakah itu sex ? agak-agak , apa yang ibu itu akan jawap ? HAHA . mesti terkedu punya kan . ibu itu mungkin akan jawap macam ni , 


"perumpamaan antara kumbang dan bunga, diikuti dengan pembentukkan bayi dalam kandungan… dan diselitkan juga dengan kisah percintaan"

tapi mesti jadi kelakar bila ibu tu jawap soalan budak kecik tu , then budak kecik tu tunjuk kan satu borang yang menanyakan tentang NAMA , SEX , CLASS , n SUBJECT  , HAHA . rupanya maksud sex tu jantina la . HAHA . malu je ibu nya . betul tak ? penat ibu nya mencari jawapan tentang sex untuk anak nya paham . HUHU . tapi sex yang aku ingin maksudkan kat sini not JANTINA . HAHA .

mari murid-murid , saya ajar tajuk hari ni tentang SEX ye . HAHA

SELAMAT PAGI ! aku baru bangun tidur ni terus tulis cerita tentang sex . mimpi ke ape ? HAHA . tak adelah . aku memang suka tulis satu topik yang baru aku dapat . so , topik ni malam tadi aku dapat masa tengah layan FACEBOOK n SKYPE . so , tiada sesiapa yang marah yeh kalau aku tulis cerita tajuk about sex sebab dah biase dengarkan tajuk tentang sex .open mainded k . kau gila sex ? kau memang gila atau kau tergila dengan sex ? korang biasa dengarkan ayat-ayat ni ? so , aku nak kongsi la dengan korang k . so , sesapa yang baru bangun tidur macam aku tentu akan segar bila baca . HAHA . Terutama laki . oOoPpss ! HEHE .

laki yang intai perempuan kan , so laki lebih suka tentang sex .

sex merupakan satu bende semula jadi yang menjadi satu tajuk perbualan yang memberikan keseronokan mengKHAYALkan . so , normal bagi manusia biasa yang ingin berCINPUNG dalam sex . sex juga merupakan sebab-sebab yang mempengaruhi jiwa seseorang . dan ramai lelaki melayu sekarang mempunya satu pemikiran yang wajib iaitu tentang SEX ! . 

jaga-jaga , jangan bagi anak atau adik korang buat macam nie . ;p

so , pendapat korang la kan . perempuan ke lelaki yang gila sex yeah ? HAHA . soklan cepumas . kalau aku , aku akan cakap laki . bukan sebab aku nak salahkan lelaki . tapi ini kenyataan . betul tak ? ok , aku bagi contoh . kebanyakan lelaki dengan perempuan yang duduk bersama berdua , yang aku nampak lelaki cepat ghairahnya terhadap perempuan . ok , ni pandangan aku la . tak tahu la korang . tapi aku nak tanya korang , korang tahu tak LELAKI TERANGSANG 30 KALI SEHARI ?????? kalo korang tak caya , korang leh pegi dekat iluvislam.com . aku nampak je cam jahat , tapi aku singgah-singgah jugak kat website agama . HUHU . 



kalau aku bosan , aku rajin jugak singgah website agama nie . HEHE . baik kan aku . HAHA

CONTOH lain , cuba korang yang perempuan letak gambar seksi-seksi yang terhot kat FACEBOOK . tengok tentu ramai laki yang ADD kan . add untuk tengok pic2 sexy not for friend . betul tak ? KOMPEM la yang add tu nak korang layan sex dengan mereke .  

contoh cam ini . try buat . tengok ramai laki add or perempuan .

so , senang cite korang pun tahu yang laki mempunyai 9 AKAL 1 NAFSU , dan perempuan mempunyai 9 NAFSU 1 AKAL . so , point aku cam dah terbalik pulak . HAHA .

RESURT ni menerangkan yang laki akan cari perempuan dan perempuan akan cari laki . so , yang mana satu sebenarnya yang gila sex nie ? HAHA

GAMBAR RAJAH OTAK LELAKI TENTANG SEX . HAHA .

nak lagi contoh , korang leh tengok berita-berita yang ada tentang kes rogol . datuk rogol cucu la , ayah rogal anak la , pak cik rogol anak buah lah , macam-macam lagi . tapi aku JARANG  dengar lak perempuan yang rogol laki . semuanya laki rogol perempuan . HUHU . SO , korang leh pikir kan . HAHA . aku bukan nak kondemkan mane2 pihak , just aku bagi pandangan aku . kalau korang nak berikan pandangan korang pun apa salah nya . so , korang leh jawap la siapa antara lelaki or perempuan yang GILA SEX ? korang nya komen n pandangan di alu-alukan . ok . 

ni aku bagi untuk penutup cite . HAHA . SEMOGA TERHIBUR dan SELAMAT BERAMAL . HAHA .



P/S: maaf jika ada mana-mana pihak yang terasa . aku cuma memberi pandangan aku . kalau korang nak betulkan pandangan aku , korang leyh komen kat bawah ni k . sume pandangan dan pendapat di alu-alukan . ok dears . HAHA .






No comments: