Followers

Monday, January 10, 2011

akhirnye , impian ku tercapai ;p

yeahaaaaa !!! HAHA . aku nye impian tercapai . dah lame aku mengidam nak bende nie . cam orang mengandung lak mengidam bagai . mengada sungguh aku ni . HEHE . korang taw tak , lama au aku nak sangat bende nie .lebih 3 4 bulan gak la aku nak bende nie . tapi akhir nye . pada 10 januari 2010 , aku berjaya memiliki nye . HAHA . korang nak tahu ape . sila lihat gambar rajah di bawah . HEHE . 


Korang penah tengok tak bende nie . korang mesti tahu ape kan . terutama umat islam . HAAaaaa . Taw kan . ni name nye AL-QURAN . tapi nie special skit , ianye mempunyai makna dan maksud dan tajwid . so , sambil baca ayat al-quran , kita boleh tahu bacaan dgn betul , makna setiap ayat dan jalan cerita di sebalik hadis2 dalam nie . aku telah memilikinye dgn rasmi pada hari nie . HEHE . SUKE NYE AKU !! mahal ou harga nye . RM250 . tapi tak ape . ni ade orang adiah kan . thx ;)) syg kamo ! HAHAHA . happy siot . 

korang mesti tak caya aku nak bende nie , mesti korang ingt aku jahat sgt . HAHA . aku pun tahu erti ISLAM n AGAMA beb . HEHE .aku nak bende nie sebab aku mendalami dan faham kan tentang islam . aku memang la islam , tapi tentang islam not 100% aku tahu . so , nak belajar la dan practic kan . WISH ME LUCK ok , HEHE

No comments: