Followers

Sunday, January 9, 2011

NO MORE COKE !

korang mesti pelik kan , kenapa no more coke. HUHU . sebenarnye , aku dah berazam untuk kurangkan coke , kire tak boleyh minum coke macam dulu , bukan tak leyh minum terus . HUHU . macam dulu , satu hari berapa tin , berapa botol coke tak leyh nak kire . HAHA . kuatkan . now , aku nak stop dari habit aku cam tu . suke tak ?? bagi yang kenal aku , mungkin mereke suke . sebab ramai kawan-kawan aku nasihat jangan minum coke . tapi aku tetap berdegil , but sekarang . aku dah tekat untuk berubah dari rutin lama . no more coke . kalau dulu coke la segalanye untuk aku . now , bubye coke . HEHE . tak caya tol aku leyh tinggalkan coke . dulu nek demam aku kalau tak minum coke satu hari , pelik kan . kuat tak kuat aku minum coke sampai leyh demam kalau tak minum . HAHAHA . tapi sekarang . im yuyu no more coke , HAHA . yeah !! thx kepada seseorang yang telah mengubah ku . THX ;))

No comments: