Followers

Thursday, January 13, 2011

HAPPY BIRTHDAY yuyu cupink ;)



hehe , ku sudah TUA . haha . 11 JANUARI 2011  (11.1.11) birthday ku . lawa seyh no dye kan . haha . lawa no tapi tak selawa sambutan birtday aku kali ni . birthday aku kali ne penuh dengan kekurangan . yang meriahnye dalam FB je la . ramai la orang wish . THX GUYS BAGI YANG WISH BDAY KU DALAM FB ;)
hari bday aku tu sebok aku dengan membalas komen dalam fb tu . penat seyh . tapi apy la gak . ade gak orang yang wish kan . then ari tu lak aku ade class . yang best nye , aku dibasahi dengan hujan lebat . aduih . orang lain kalau bday , BERMANDIKAN TEPUNG N TELUR . tapi aku HUJAN LEBAT beb . basah-basah . apelah nasib , diriku yang malang . oh tuhan . (bantai menyanyi lak aku) . . huhu . 

macam nie la aku , basah , tapi lagi kecian buku-buku aku basah sekali . sedih jek kan . ;(

sebenarnya aku nak cita la ape yang jadi kat bday aku nie , tahun ini , aku dapat hadiah BEG dari mamaku . THX MAMA , mama ku belikan ku kek , S.R . huhu . tapi kek tu aku dah muak makan . tapi tak ape . aku hargainye , aku nak tulis panjang pun tak de mood sebenarnya sebab ngntok kan . meh la . aku just tunjuk kan pic2 bday aku , sikit jek pun .







yang belang tu mama ku , dye jual mahal skit nak bergambar , tapi aku syg mama . hanya ada mama jek aku skunk . yang baju biru tu adik aku dengan baju hitam laki tu . nampak cam meriah . tapi tak seHAPPY mane , ABAH kali ni tak ada tok sambut bday aku . hum . 

No comments: