Followers

Friday, March 4, 2011

penangan motor....

hye . aku update lgik .
mesti bosan , ade jek aku nak update n post kan .
haha , bosan kot .
kali nie aku nak cite pasal motor .
aku bukan minah rempit keyh ! jangan salah paham lak nnt .
huhuhu ;)

aku suka motor , tapi bukan motor2 biase tw .
mestilah motor2 besar , superbike ke , kawasaki ke .
baru gempak kan . haha .
(bajet-bajet jek minah nie )
hahahhahaha ;p

tetapi aku tak suke naik motor even aku suke motor bike pe sume nie .
sakit bontot dowh !!!
argh ! teshen jek !
(tetibe lak emosi)
huhu ;)

okok , back to the tajuk PENANGAN MOTOR .
sbb ape ? nak tw . meh aku story mory . jangan tak baca plak . penat taip nie taw

  1. korang taw kan motor nie bahaya . lebih bahaya dari kenderaan lain . haaa . aku takut gler skunk nek moto event dlu aku penah bawak motor . mana xnye , penah jatuh bape kali nek moto tu . abih cacat tubuh aku dgn parut marut bagai . ish ish . kecian aku kan . hehehe
  2. motor xcam kete , xselesa n xde penyandar . so , sesiapa yang nek moto msti sakit pinggang belakang kan . haaa , bagi yg balik kmpg ke , jalan jaoh nek moto , msti sakit bdan gler b*** kan . haaa .... taw xpe . cian bagi semua penunggang motor kematu lama2 kalau duduk ats motor . boleh leper agaknye bontot nie . haaa . kene letak sofa jugak atas motor , baru selesa . haha .
kebanyakkn kemalangan yg berlaku adalah kemalangan penunggang motosikal . macam2 berita kuar pasal kemalangan motosikal nie . kemalangan dihiris treler la , kene langgar la . akibat cuace pun boleh kemalangan . bahaya sungguh kan . kalo kemalangn luka kecil xpe , nie smpai tebelah belah . ngeri2 !! jaohkan lah !! amin.........

bagi kaum wanita n kaum lelaki yang menunggang motor , banyak2kan bersabar dgn ape dugaan n paling penting berhati2 lah ye .igtlah org tersyg .. kje keras semoga dpt beli kete supaya lebih selamat . hehe . bagi kaum wanita jgn pakai handbag n letak raga . nnt kne ragut . cayalah . cousin aku dh kene dh taun lps . huhu .

ok la . aku nak tidur .antuk plak . selamat membaca . if ade silap salah . ampun kan ku . hehe . bubye

No comments: