Followers

Friday, March 11, 2011

im sorry


aku sedih gile . aku memang lemah dan tak terdaya lagi . aku rasa cam dah putus harapan untuk teruskan perjalanan hidup ku . tiada makna lagi aku berusaha untuk semua ini . aku memang tidak akan dapat kemaafan dari kau . aku tahu itu . kesalahan aku sangat besar di mata kau . even ribuan dan jutaan maaf aku pada kau , tapi kau tetap berkeras untuk tidak memaafkan aku . malah kau campak kan aku jauh dari hidup kau . apakah salah aku begitu besar sehingga sekejam ini kau lakukan pada aku ? adakah aku memang tidak layak untuk di maafkan lagi ? harus kah aku pergi jauh dari hidup kau seperti mana kau telah menghalau aku dari hidup kau , kawan2 kau dan keluarga kau ? hina sangat kah aku ini ? aku memohon ampun beribu ampun . agar engkau memaafkan aku lagi . maafkan aku . maafkan aku . maafkan aku .

No comments: