Followers

Saturday, February 19, 2011

stress ;/


sangat stress . dont noe why . banyak pikir kot . study . life . family . friend . bila dah banyak . otak pun cam computer gak kan . ade limit memory nak disimpan . kalau nak simpan sume , hang la pc kan . cam otak aku sekarang la . hahaha . stress sudah .
haha . pic nie cam stress gile kan . cam aku la . aku dapat 2ari mc dari dokctor . hehe . best dapat cuti tapi bukan saja2 cuti taw . dokter cakap aku mengelami tekanan . stress . sangat2 kene banyak bertenang , jangan memikir banyak dan cukup rehat . haaa . aku pun tak sangka akan jadi teruk sebegini . kerap sakit pala . boleyh tak sapa2 derma otak baru untuk ku ? full memory sudah . hahahaha . hari ni aku ade test QMT . math . aku tak leyh fokus . bengang taw . tapi tak pe lah . mybe next time aku akan wat yang terbaik . doakan aku sihat cepat supaya tak stress lagi dan aku boleyh jalani hidup dengan happy jek . hehe . bubye . out . nak g broga . jom ? nak ikut . hehee

No comments: