Followers

Wednesday, February 9, 2011

BANYAK nya assigment ku ;(

penat nye la . dari kul 8.30 pm aku mentelaah , until now dh pukul 3.15a.m . dah bape jam pulak tu kan . hahaha . aku leyh plak bantai online , siap post blog lagi . yela , dah lame kot aku tak post blog kan . cuti raya cina ary tu aku xde mse langsung . bz jek . hehe . aduih ! suke2 jugak , nie kerje belambak2 , sape nak tolong nie . aku de 2 assigment yang nak kene anta esok dan 1 quiz . pagi2 beb . haaa . mmg terangkat2 la aku bace buku cam dalam pic sebelah nie . tapi penuh gaya x ? hahahaha . aku baru siap BEL (ENGLISH ) , now aku nak wat FAR (akaun) . susah beb . haiya . tu yang lambat abis tu . 4 soalan je lect aku bagi . tapi dye punya 4 tu cam 40 soalan tw . payah x payah nye nak bagitaw korang nie . tu la aku , berangan nak jadi akautan sangat kan . amik la !! padan muke diri sendiri.

Hahaha , aku asyik berangan je cam dalam pic nie . konon2 bakal jadi akauntan profesional . hahaha . tp skunk pun msih merangkak2 nak jwp akaun nie . cm ne nie yuyu cupink oi . hum . aku harap la cite2 aku ter capai . leyh jaga mak aku , adik2 aku . hum . dah la ayah aku xde . sape nak jage mama aku . kan ? aku dah la anak sulung dalam family mama nie . aku je yang dye harapkan utk berjaya . kalau adik2 aku , dyeorg kecik lagi , hum . mudah2an . sume bejalan dgn lancar . ok lah . dari aku terus taip nie , kunk xsiap akaun aku kunk . k la . cau cin cau . jangan lupe coment n like2 tw . kalo de kekurangan . komen2 la . pandangan anda sgt dihargai . sekian ;)

No comments: