Followers

Monday, January 3, 2011

what type of boyfriend do you want ?



BOYFRIEND yang ku mahu ? HAHA . soalan cepumas . sebenarnya sebab aku buat topik ni sebab aku ternampak aplication yang boleh tahu type boyfriend yang kite nak berdasarkan jawapan pada soalan yang mereke berikan .then nak tahu ape type yang aku suke .

"Dear Yuyu Cupink, the result is: You need a guy with mix of ROMANTIC and WILD
You are the type of girl who is romantic and sweet but loves to have fun. So you need a guy who one days just may want to relax and one days just want to have fun.

PERSOALAN NYA , betul ke ? HAHA . 


aku memang suke laki yang romantik . HEHE . JIWANG BEB!!! malu nye . HEHE . aku lebih suke laki yg sweet dri yang hensem tp menjemukan . bile sweet , kite tak mudah nak jemu tengok . kalau hensem tu jemu siot !! yela , dh hensem tntu la belagak , riak , takbur . haa.. sume aku sebut . HAHA . Tp memang betul pun aku suke berseronok . so , tntu la aku nak cari balak yang menyeronokkan , sporting , n can join my party . ceh ! HAHA . kalau dpt balx yg enjoy , aku tak perlu lah nak enjoy dgn org lain . cukup balax aku ade . btul tak ? HUHU . senang cite , ramalan bende nie de gak yang tepat yeh . HAHA . BTUL ! BETUL ! BETUL !

No comments: