Followers

Tuesday, February 15, 2011

sangat mengantuk

sekarang dah 2.40 pagi . aku masih berjaya . hurm . padahal mata dah kuyu nie . tapi mengada-ngada nak update blog lagi . kan2 . haha . aku baru lepas singgah-singgah blogger lain . lawa-lawa dan kretif belaka mereke . follower mereke pun ramai . cam mane boleh jadi macam tu ye ? aku pun teringin juga . haha . sebok je kan aku nie . nak ikot orang pulak . tadi aku terbaca satu blog nie . best sangat-sangat . banyak gak blog yang aku singgah . yang mana aku suke , aku follow mereke . dan salah sorang dari mereke membalas follow aku . thx too you . mungkin kalau dye baca , dye tahu la tu dye . thx tw . bertambah follower aku . hehe . aku tengok orang len dah beratus-ratus . aku ciput jek . nie bukan bermaksud aku tak hargai follower aku yang ade . aku sayang mereke sebab mereke yang menjadi teman ku yang terawal follow aku . thx guys . luv u so much . sudi follow blog aku yang tah apa2 nie . ye la , budah baru belajar kan . aku pun masih baru lagi . cerita pun tak ada yang best mana . tapi aku berusaha lah dengan gigih untuk menarik kan lagi dan memantapkan cerita dan blog ku ini . hehe . korang pun sudi2 la membantu aku ye . bagi la komen2 untuk aku mem "upgrade" kan lagi blog ku ini . hehe . ok la . mataku sudah kecik (bak kate adik ku) ... "mata adik dah kecik la mama , adik tak leyh buat kerja sekolah"... teknik adik aku nak lari dari buat kerja sekolah . kelakar je kan . hehe . ok la . bantal ku memanggil-manggil tu . tata . titi . tutu . assalamualaikum ;)

No comments: