Followers

Thursday, February 24, 2011

hargailah yang masih ada ......

kadang2 aku xleyh nak bayangkan la kalo aku kehilangan org yang aku syg secare tibe2 . hurm . mesti shock gler .kalo yg sakit tu blh la kite tmn dye n jge dye kan . tp kalo yg pergi dgn cre yg tragik seperti excident tntu sdih gler yang xleyh nk ungkap kan . hurm . sdih2 .mcm dlm pic nie.

jadi , hargailah orang yg tersyg selagi mereke masih ade . karang kalo dh xde , nk menyesal xde gunanye . yg pergi xmungkin kan kembali . hurm . menangis gak la aku tulis entry nie . sbb aku teringatkan arwah ayahku . abah !! ayu minx maaf ! ayu rindu abah !!

ini arwah abah ku . sejak dye meninggal . sekali jek aku pergi jenguk dye kat kubur . ayu minx maaf abah . hurm . aku bukan tak nak jenguk . aku nak !! tpi bile time mak aku dan adik2 ziarah kubur arwah abah , aku mesti period la , ade class la , ade hal la . hurm . aku xpernah beniat nak lupekan arwah abah . aku syg abah . even dye bkn bapak kandung aku . tpi dye jge aku dgn bek . dye sygkan aku cm anak dye sendiri . dye jge aku . mama aku ckp , xkan ade laki yg sebaik abah aku . dye terima mama ku even mama ku janda anak sorg . hurm . kalo bkn sbb abah , aku mgkin xde dh dgn mama aku . hurm . abah . ayu rindu abah , tapi ayu minx ampun sgt . ayu dh lama x jenguk abah . inshaallah . ayu akan dtg jenguk abah ye . tggu ayu ye bah . hurm .
yang lagi menyedihkan aku , sebelum abah kau jtuh sakit , aku bergado dgn abah . then 2 3 ary dye trus jatuh pengsan dn duduk hospital . aku lak xleyh nk jge sbb mak aku jek dibnrnkan jge . icu plak . mane de leyh msuk kan . hurm . lama abah kat dlm tu . then kami mmg xbeckp . setakat salam cium tangan . aku xsempat minx maaf kat abah , smpai la dye tinggalkan kitorg sume pun kami xde kat sisi dye . dye tinggalkan kami sorg2 . mgkin dye xnk kmi sekeluarge sdih . hurm . i mish u dad !! really mish u !!



p/s: yg msih ade mak ayah .. hargai lah mereke . sbb mereke tu satu jek dlm dunia nie . kwn2 , dn gf/bf blh cri . tp mak ayah kite , xleyh de peganti . jgn jdi cam aku , byk berdosa dgn arwah abah smpai x sempat minx ampun pun . jage lah hati dan perasaan mereke n sygilah mereke selagi ade . hurm .

marilah sama2 sedekahkan al-fatihah untuk arwah abah aku . mudah-mudahan dye berada dgn aman dan tenteram di sana. tempatkan lah dye titempat org2 yg beriman ya ALLAH . amin .





2 comments:

La Espera Queen ♥ said...

sedeyy gileee yu :'(
merah kott mate kite bile bace entry neyyy. ape2 ponn, yu kne kuatt okayy :)
al-fatihah :)

yuyu cupink said...

thx myra ;')
i will be strong for my mama .
thx for the support tw.
cyunk myra cgt2 ;)