Followers

Wednesday, January 26, 2011

tidur je keje nye ;(

bengang nye aku . mintak aku kejutkan pukul 9 mlm . sebab nak buat assigment . last bile dah kejut , bangun then tidur balik . cakap nak mandi jap la ape la . tanye member die . die siap tidur terbongkang lagi .
mane tak mara . aku ye2 caye dye mandi taw . huh !! kawan dye siap ckp HANTU tidur lagi . argh !!!

mcm nie kot dye tidur . huh ! tidur tak ingat dunia . 
korang taw x ? tidur lama boleh bawak mati tw . 
aku ade bace satu web nie . dye ckp tidur lame leyh bawak ke arah kematian .

- Tidur melebihi 8 jam sehari, risiko 12% untuk mati lebih cepat.
- Tidur melebihi 9 jam sehari, risiko 17% untuk mati lebih cepat.
- Tidur melebihi sehingga 10 jam sehari, risiko sehingga 34% untuk mati lebih cepat.

nie yang aku bace tu . aku amik sikit je la . malas nak panjang2 .
aku dah tak de mood , alih2 aku off hp , bengang aku !! argh ! 
sory k . wa period . so , mood laen skit !!

No comments: