Followers

Sunday, December 12, 2010

aku KEJAM .;(

Aku sudah menyeksa satu jiwa dan perasaan seseorang . aku tak pernah berniat untuk buat macam tu . mungkin aku salah . aku tak peka dengan perasaan dia pada ku . aku tidak memberi jawapan pada nya . aku buat tidak tahu akan perasaan nya . tapi , ia tidak menunjuk kan aku tidak pikirkan dia . mungkin cara aku salah . aku terlampau keras , ego , aku cuba membuat seperti tiada apa2 . sampai aku tak sedar aku telah sakitkan dan menyekse hati nya . mungkin aku nampak jahat di mata nya , kejam . tapi , sesungguh nya hanya tuhan saja yang tahu macam mana keadaan aku . bukan niat aku untuk jadi semua ini . cuma mungkin aku belom cukup berani untuk memikirkan kata hati dan perasaan aku . aku tak nak kecewekan sapa2 . dan juga tak nak beri harapan pada sapa2 . sebab aku belum ready untuk mengubah diri ku . aku belum bersedia menjadi terbaik untuk sapa2 . 

susah nak terangkan lah . dia dah buat keputusan nak blah dari aku . tak apelah . mungkin boleh buat dia bahagia . dengan aku , belom tentu aku boleh bahagiakan dia . aku pon tak beri comitment pada hubungan ini . mungkin someday . but , jika dia dah terseksa . baik aku biarkan dia pergi walaupon berat . dia sangat baik . banyak berkorban untuk aku . ada masa aku sedih , ada masa aku senang . tapi bila aku tidak beri jawapan dalam perhubungan dan persoalan dia , dia akan merendah diri . akan cakap , "tahu xencem,taw xde kete,taw xde duit" . aku bukan pandang sume tu . aku hanya perlukan orang yang boleh bimbing aku dan bahagiakan aku . tapi mungkin dia dah tidak tahan dengan aku . mungkin aku kejam sangat dengan dia .sampai dia betol2 terseksa .

 maafkan yuyu . yuyu mampu mohon maaf . mungkin yuyu tak boleh bahagiakan kamo . maaf kan yuyu . yuyu mungkin tak layak untuk kamo yang terlampau baik . tapi yuyu akan ingat kamo , kehadiran mu dalam hidup yuyu . terima kasih . segala nya akan yuyu ingat . yuyu hanya boleh mendoakan kamo bahagia dengan keputusan kamo dan kehidupan kamo . mungkin kamo dah benci yuyu . dan tidak mahu jumpa yuyu . tak apelah . yuyu tak salah kan kamo . yuyu paham . mungkin yuyu akan buat perkara yang sama . tapi , mungkin kamo akan paham juga suatu hari nanti akan keadaan yuyu yang sebenarnya . maaf . maaf . maaf . hum . 

sedih bila kita kehilangan seseorang yang sangat bermakna dalam kehidupan kita . jadi , bagi korang sume . hargailah orang yang menyayangi korang . jangan korang buat cam yuyu buat . yuyu jahat . hum . tak layak untuk disayangi dan menyayangi sesiapa . hargailah orang sekeliling yang menyayangi dan jagalah perasaan mereke . ok ;(


nak nangis pun dah tak guna . orang yang selalu menjadi pelita dalam kehidupan yuyu dah pergi jaoh . yuyu hanya mampu menangis di dalam hati . salah dan silap sendiri . apa yang nak di sesali . benda dah jadi . dia tidak akan muncul lagi dalam hidup yuyu kerana dia betol2 bencikan yuyu . perasaan yuyu sekarang suma macam dalam pic ni . rasa nak jerit , nangis , duka , tiada kegembiraan lagi dalam hidup yu . hum .


nie last kenangan ter bez kite .. yu tak akan lupekan ..



kenangan kite di i-city . . . thx ;p

kenangan di sungai sendat ;p

kenangan yang terindah ;(


sory pada korang . aku tak tahan . tak tahu nak luah kat sapa . jangan salah paham . aku post bukan tok menangih simpati . hanya ingin curahkan rasa hati .sebab aku tak ada sapa untuk dengar sume nie . maaf pada sume kalo yang bosan baca .




p/s: Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan. Tetapi acap kali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita.

4 comments:

WAN geng-geng ;) said...

perhh smart...idea yg menarik..luahan dpt dirasai ...ape2 pon...go yuyu GO!!...hahaha
i nk minggu dpn wat lagi yg terbaek..mood2 sedih nie..bg je yuyu..perhh...:))

Fytra Bustami said...

hrmm.. :(

yuyu cupink said...

wan: eyh . . . kejam kan . perli yu lagi . alah , kite kehilangan orang yang rapat ngn kite . msti la sedih kan . dye jek selalu dgr yuyu nye mslh . sekarang dye xde , spe nk dgr mslh yu ? nak apy kn yu ? haa . kalo wan de kat tmpt yu pon . wan tntu sedih . kan .

yuyu cupink said...

knp fyt ? y silence jek ?